محمدی : دنیزلی همان شوکی بود که باید به تیم وارد میشد ؟؟؟؟؟؟؟؟

           

                                                               محمدى:
                                                               دنیزلى به پرسپولیس شوک وارد کرد
 
محمد محمدى دروازه بان پرسپولیس معتقد است حضور مصطفى دنیزلى به منزله شوک بزرگى بود که بر بدنه تیم وارد شد. محمدى به خبرنگاران اف سی پرسپولیس مى گوید: به نظر من تیم ما به این شوک نیاز داشت.
بچه ها این روزها با انگیزه مضاعفى تمرین مى کنند و اصلاً شرایط تمرین تغییر کرده است. از محمدى مى پرسیم مگر شرایط پرسپولیس بغرنج بود که شما از شوک حضور دنیزلى مى گویید که وى جواب مى دهد: خیر ولى آرى هان نتوانسته بود با بازیکنان ارتباط خوبى برقرار کند اما دنیزلى طى مدت کوتاه حضورش در پرسپولیس توانست رابطه روحى روانى بسیار خوبى با بچه ها برقرار کند و این مسأله تأثیر به سزایى در روند کارى بازیکنان داشته است. البته آرى هان هم زحمات فراوانى براى پرسپولیس کشید و اصلاً قصد قیاس ندارم اما نمى توانم پنهان کنم که دنیزلى و تیم کارى اش پرکارتر و بهترند.دروازه بان پرسپولیس در ادامه نوع تمرین دادن على نورالدین را بسیار متفاوت از نیکول عنوان مى کند و مى گوید: نیکول مربى بدى نبود اما سعى داشت شیوه تمرینى دروازه بان ها را کاملاً تغییر دهد. غافل از اینکه من و فرشید کریمى ۳۰ سال سن داریم و نمى شود یک دروازه بان ۳۰ ساله را کاملاً عوض کرد اما نورالدین با شناخت کامل از دروازه بان هاى ایرانى، گلرهاى پرسپولیس را تمرین مى دهد.
محمدى در پایان درخصوص وضعیت خودش مى گوید: فکر مى کنم به ۷۰ الى ۸۰ درصد میزان آمادگى رسیده ام. تا ۲ هفته دیگر که لیگ شروع مى شود درصد میزان آمادگى ام را افزایش مى دهم و تلاش مى کنم دوباره سنگربان شماره یک
پرسپولیس شوم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد